Pakeliui į klimatui neutralią Europą: ką turės keisti verslas ir ko nori vartotojai

2024-10-28

Atliekų kultūra

Iki 2050 m. Europa siekia tapti neutralia anglies dioksido atžvilgiu, o tai reiškia daugybę pokyčių. Naujų iššūkių kelia išaugę aplinkosauginiai reikalavimai verslui bei daugiau spaudimo iš vartotojų, kurie ne tik skaito, kas parašyta etiketėse, bet ir tikrina, kaip įmonės laikosi savo pažadų. Ekspertai įvertino, kokių pokyčių kelionėje į neutralumą klimatui teks imtis įmonėms ir į ką vis labiau atkreipia dėmesį pirkėjai.

Investuoja vis daugiau

Devyni iš dešimties Europos įmonių vadovų planuoja iki 2026 m. išlaikyti arba padidinti su tvarumu susijusias investicijas, parodė pernai Vokietijos verslo programinės įrangos gamintojos SAP tyrimas. Jo metu buvo apklausti 1 702 Europos įmonių vadovai, norint išsiaiškinti, su kokiais iššūkiais susiduria įmonės, siekdamos įgyvendinti savo tvarumo planus.

Tarp veiksnių, skatinančių imtis veiksmų, 40 proc. respondentų nurodė būtinybę vykdyti valdybos aplinkosaugos įsipareigojimus, 39 proc. – norą pagerinti visuomenės požiūrį į įmonę, 38 proc. – galimybę kurti naujus produktus, 37 proc. – padidinti pajamas ir pelną, rašo „Reuters“.

Kokias kliūtis į tvarumą ir savo požiūrį įvardijo Įmonių vadovai galima perskaityti Delfi portale publikuotame straipsnyje https://www.delfi.lt/tvarilietuva/aplinka/pakeliui-i-klimatui-neutralia-europa-ka-tures-keisti-verslas-ir-ko-nori-vartotojai-120058537