2025-10-05
Atliekų kultūra
„Andele Mandele“, populiari Latvijos mados ir gyvenimo būdo dėvėtų prekių platforma, jau 16 metų padedanti žmonėms suteikti naują gyvenimą drabužiams, batams, aksesuarams ir baldams, plečia savo veiklą į Lietuvą. Kad vartotojai galėtų susipažinti su platforma, skelbimų kaina iki spalio 15 d. yra vos 1 centas.
Bendruomeniškas mados ir tvarumo judėjimas
Nuo šiol visi Baltijos šalių gyventojai gali lengvai parduoti ir pirkti mados brangakmenius užsienyje su integruotais pristatymais už mažą kainą (1,99 EUR), kurdami tvarią mados bendruomenę. „Andele Mandele“ taip pat siūlo aukštesnius saugaus apsipirkimo standartus: visi platformos vartotojai yra patvirtinti, o kiekvienas užsakymas – lengvai sekamas.
Tai galimybė susipažinti su autentiška Latvijos žmonių platforma Lietuvoje, paremta bendruomeniškumu ir tvaria mada. „Andele Mandele“ visada buvo svarbi bendruomenės galia ir istorijos, kurias neša kiekvienas daiktas. Plėtra į Lietuvą yra ne tik verslo žingsnis, bet ir galimybė suvienyti Baltijos šalis bendrame mados ir tvarumo judėjime. Kviečiame visus susipažinti su platforma ir susitikti mūsų renginiuose gyvai. Kitas renginys vyks Rygoje spalio 11 d.“, – sako bendrovės įkūrėja Līva Jaunozola.
Līva Jaunozola
Vienija 200 tūkst. vartotojų
„Andele Mandele“ prekės ženklas yra žodžių žaismas: „andele“ latvių kalba reiškia turgų, o „andele mandele“ simbolizuoja žaismingą ir draugišką platformos dvasią, kuri ypač populiari tarp prekės ženklo gerbėjų.
„Andele Mandele“ buvo įkurta 2008 m., kai ekonominė krizė privertė daugelį parduotuvių uždaryti duris. Pradėjusi veiklą nuo vos 25 pardavėjų, platforma padėjo Latvijos moterims rasti naujų mados prekių ir tuo pačiu užsidirbti pinigų. Laikui bėgant, ji išaugo į modernią elektroninės prekybos platformą su mobiliąja programėle, kuri užtikrina greitą pirkimą ir patogų bendravimą tarp pirkėjų ir pardavėjų.
Platformoje yra apie 200 000 lojalių vartotojų, o kasdien naujus namus randa vidutiniškai 5 000 prekių. Nuo platformos paleidimo joje parduota 6 547 011 prekių, kurių bendra vertė siekia 140 mln. eurų. Tai reiškia, kad vidutinė pirkimo kaina yra maždaug 20 eurų.
Unikalūs radiniai už prieinamą kainą
Platformoje taip pat ypač populiarūs namų aksesuarai, vaikų prekės ir unikalūs drabužiai, kurie kadaise buvo naudojami svarbiuose renginiuose – net nacionalinių įžymybių spintose. Šie daiktai išlaiko aukštą kokybę, tačiau yra prieinami už daug mažesnę kainą nei parduotuvėje.
Kiekvienas „Andele Mandele“ parduodamas daiktas turi savo istoriją – tai gali būti pirmojo pasimatymo suknelė, apdovanojimų renginio bateliai ar megztinis, dėvimas kraustantis į naujus namus. Būtent šios istorijos suteikia daiktams pridėtinės vertės ir leidžia naujiems savininkams tęsti daiktų gyvenimą naujoje šviesoje.
„Pirkti naudotus daiktus reiškia būti madingam“, – akcentuoja Līva Jaunozola. – „Vartotojams mada yra daug daugiau nei vien drabužiai – tai saviraiška, autentiškumas ir išmani investicija. Pasaulinė statistika („Foresight Factory“, 2024 m. sausis) rodo, kad kas antras pirkėjas yra įsigijęs naudotą daiktą internetinėje platformoje. Tūkstantmečio karta yra labiausiai linkusi tai daryti: 57 % yra įsigiję naudotų prekių internetu. X karta (50 %) ir Z karta (49 %) taip pat yra aktyvūs pirkėjai, o šeimos su mažais vaikais daug dažniau perka naudotas prekes nei tos, kurios neturi vaikų.“
„Andele Mandele“ platforma pasiekiama adresu čia.
Šaltinis – „MSL Baltics“