Kaip verslas reaguoja į klimato krizes?

2025-09-11

Atliekų kultūra

Apie klimato kaitą ir jos keliamas grėsmes kalbame vis dažniau ir garsiau. Ir vis dažniau girdime raginimus veikti – keisti įpročius, mažinti CO2 pėdsaką, rinktis tvarius sprendimus. Akcentuojama, kad kiekvienas iš mūsų turi savo atsakomybės dalį. Tačiau kyla klausimas – ar mūsų kalbos virsta veiksmais? Ar iš tiesų įvertiname savo kasdienės veiklos poveikį aplinkai? Klimato krizė – tai ne tik globali problema, bet ir asmeninis iššūkis kiekvienam. Tik nuo mūsų pačių pasirinkimų priklausys, kokioje aplinkoje gyvensime ateityje. Tad, kaip prie klimato suvaldymo krizės prisideda Lietuvoje veikiančios įmonės? Tai aiškinsimės šio rudens Žinių radijo projekte „Sėkmės receptai“.

Projekto tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į Lietuvoje veikiančių įmonių kūrybiškumą, originalumą ir tvarius sprendimus, kurie atsispindi tiek kasdienėje veikloje, tiek strateginiuose pasirinkimuose.

Šiuo metu projekte vyksta dalyvių registracija. Norinčiuosius sudalyvauti projekte kviečiame registruotis čia.

Šiandien laidoje dalyvauja projekto ekspertų komisijos nariai: profesinių paslaugų bendrovės „Ernst and Young“ konsultacijų padalinio Baltijos šalyse vadovas Linas Dičpetris, Lietuvos verslo konfederacijos viceprezidentas, „Compensa Life“ verslo plėtros vadovas, Žinių radijo laidos „Ekonominiai pietūs“ autorius ir vedėjas Marius Dubnikovas, marketingo strategas, konsultantas, verslo administravimo magistras (MBA), dėstytojas Giedrius Juozapavičius.

Šaltinis – Žinių radijas