„Google“ pateiks reklamuotojams skelbimų anglies pėdsako duomenis

2025-04-07

Atliekų kultūra

„Google“ paskelbė apie naują „Google“ reklamos ataskaitų priemonę – anglies pėdsako duomenis, kurie leis reklamuotojams matuoti ir valdyti reklaminės veiklos metu išmetamo anglies dioksido kiekį.

Pasak „Google“, šios ataskaitos kuriamos atsižvelgiant į vis griežtėjančius tvarumo atskaitomybės reikalavimus – tokius kaip ES CSRD direktyva, kuri įpareigoja įmones teikti duomenimis grįstas ataskaitas apie vertės grandinės išmetamus teršalus, įskaitant ir rinkodaros veiklą. Taip pat vis daugiau vartotojų priimdami sprendimus atsižvelgia į tvarumo ir klimato kaitos veiksnius.

Ataskaitose rinkodaros specialistai galės rasti pirmosios šalies duomenis, kurie leis stebėti reklamos kampanijų anglies dioksido emisijas naudojantis „Google“ reklamos platformomis, tokiomis kaip Display & Video 360, Search Ads 360, Campaign Manager 360 ir Google Ads.

„Google“ teigimu, šiose ataskaitose bus pateikiami išsamūs 1, 2 ir 3 taikymo srities anglies dioksido emisijų duomenys, pagrįsti Šiltnamio efektą sukeliančių dujų protokolu ir „Ad Net Zero Global Media Sustainability Framework“.

Pristatydamas naująsias ataskaitas, „Google“ tvarumo direktorius Adomas Elmanas pažymėjo:

„Rinkodaros specialistams, kurie teikia pirmenybę tvarumui, matavimas yra esminis norint nustatyti rinkodaros prioritetus ir pasiekiamus, veiksmingus tikslus. Tvarumo integravimas į rinkodaros ir vertinimo strategiją gali padėti kurti didesnę verslo vertę ir atliepti grynųjų nulinių emisijų siekį.“

Elmanas pridūrė, kad pirmieji naujųjų ataskaitų bandytojai yra „L’Oréal“, „Carwow“, „giffgaff“ ir LVMH.

Benas Carteris, „Carwow“ vyriausiasis klientų ir rinkodaros pareigūnas, sakė:

„Išbandę anglies pėdsako ataskaitas „Google Ads“ platformoje, supratome, kad anksčiau naudotas su išlaidomis susietas emisijų vertinimo metodas ženkliai pervertino rezultatus. Dabar, naudodami tikslius pirmosios šalies veiklos duomenis, matome, kad „Google Ads“ sukeliamas CO₂ kiekis yra daug mažesnis nei ankstesnėse prognozėse. Tai leidžia mums iš naujo subalansuoti savo bendrą emisijų mažinimo strategiją.“

„Google“ praneša, kad naujosios ataskaitos šiuo metu prieinamos tam tikriems didelio masto reklamuotojams, tačiau ateityje planuojama šią funkciją pasiūlyti plačiau.

Šaltinis – ESG Today