Dėmesio centre: kas yra tvari aviacija?

2025-03-17

Atliekų kultūra

Šie metai aviacijos sektoriuje yra kritinis taškas, nes pramonė subalansuoja tvarumo ir augimo pastangas. Forume buvo surengta įžanginė Aviacijos diena, subūrusi pagrindines pramonės suinteresuotąsias šalis, kad galėtų pažvelgti į skrydžių ateitį geopolitinių neramumų ir vis ambicingesnių dekarbonizacijos planų metu.

Paskelbus Pasaulinės aviacijos tvarumo perspektyvą 2025 m., atskleidžiama rizika ir galimybės, turinčios įtakos aviacijos dekarbonizavimo pažangai 2025 m. Aviacijos vadovams svarbiausia yra tausiųjų aviacijos degalų (SAF) prieinamumas ir kaina, taip pat geopolitinė įtampa ir augantis protekcionizmas.

Kodėl tai svarbu

Veiksmai, kurių šiais metais imasi pramonės ir vyriausybių visame pasaulyje, bus labai svarbūs siekiant užtikrinti, kad aviacijos sektorius ir toliau siektų tarptautiniu mastu sutartų tikslų. Tai apima reaktyvinių degalų išmetamo anglies dioksido kiekio mažinimą 5 % iki 2030 m. ir grynojo nulio pasiekimą iki 2050 m.

SAF investicijų atotrūkio mažinimas

Numatoma, kad iki 2030 m. pasaulinė tvaraus aviacinio kuro paklausa pasieks 17 mln. tonų kasmet, tačiau gamyba atsilieka . Ištirkite investicijas, kurių reikia aviacijos sektoriaus perėjimui prie grynojo nulio iki 2050 m.

Kadangi oro eismas per ateinančius 25 metus išaugs 250 %, aviacijos išmetamo anglies dioksido kiekio mažinimas yra būtinas . SAF ir anglies dioksido neišskiriančios alternatyvos yra labai svarbios, tačiau norint jas padidinti reikia drąsių investicijų, naujovių ir politinių veiksmų. Koks verslo vaidmuo mažinant aviacijos anglies dioksido kiekį?

Daugiau informacijos čia.

Šaltinis – Pasaulio Ekonomikos Forumas (World Economic Forum)